مجنون یار

جدید ترین مطالب
بخش بایگانی

دانلود مداحی حسن عطایی بی تو فاطمه پژمردم

 

برای دانلود کلیک کنید

 

متن شعر مداحی

بی تو فاطمه پژمردم
تو که رفتی منم مردم غم و غصه ات خیلی خوردم
تو خونم تورو کم دارم
میدونی بی تو غم دارم
دوری تو منو آزردم
یاد همه خاطرهامون
یاد بی بی اون قدیماتون
یادته عروسی دوتامون
یادمه خوشی های تو خونمون
یادمه گرفت خونمو خزون
یادمه که گرفت خونمو خزون
یادمه یهت گفتم بمون
زهرا بی تو شدم تنها
ببرمم از اینجا
امون از این دنیا

توی خاطرمه غم هات
جلو چشممه اون اشکات
کاشکی من رو میبردی همرات
غم تو منو پیرم کرد
از همه دنیا سیرم کرد
لحظه ای که رو در روت افتاد
یادته بی بی دستای بستمو
یادته غرور شکستمو
یادته آه سینه خستمو
یادمه پوشوندی خون بسته رو
یادمه من اون روز اخرو
یادمه گفتی در بیار اون در
ای داد در رو سرت افتاد
رو پسرت افتاد
بال و پرت سوخت
زهرا بی تو شدم تنها
ببرمم از اینجا
امون از این دنیا

مطالب مرتبط

تظرات ارسال شده

کد امنیتی رفرش