مجنون یار

جدید ترین مطالب
بخش بایگانی

دانلود مداحی مجید بنی فاطمه از پای نیزه لالایی میگم شاید بخوابه

شب بیستم ماه مبارک رمضان 98

 

برای دانلود کلیک کنید

 

متن شعر مداحی

از پای نیزه لالایی میگم شاید بخوابه
از روی نیزه چشماش هنوزم دنبال آبه
هر بار خودم رو میزنم تو خواب میاد به دیدنم
دستاشو حلقه میکنه بازم به دور گردنم
ای مادر فدای غیرتت
هی میگی نزن تو صورتت
لالایی علی اصغرم لالایی علی اصغرم

متن مداحی از پای نیزه لالایی میگم شاید بخوابه مجید بنی فاطمه

شرمنده هستم از روی ماهت ماهه بلندم
کاش می تونستم چشماتو روی نیزه ببندم
ای کاش بمیره مادرت
زخم تمومِ حنجره
چیزی نمونده از دلم
چیزی نمونده از سرت
از کنج لبت به لطف تیر
خون جاری شده به جای شیر
لالایی علی اصغرم لالایی علی اصغرم

تو قبر که رفتی با خنده قلب من رو شکستی
رو نیزه هر بار من رو می دیدی چشماتو بستی
افتاده لرزه تو تنم
تو فکر سنگ دشمنم
یعنی سر تو این دفعه میوفته رو دامنم
تا برگرده چشام از حرم
خندیدی رو نیزه اصغرم
لالایی علی اصغرم لالایی علی اصغرم

مطالب مرتبط

تظرات ارسال شده

کد امنیتی رفرش