مجنون یار

جدید ترین مطالب
بخش بایگانی

دانلود مداحی مجید بنی فاطمه موهامو شونه کنید داره میاد بابام

شب سوم محرم 1398
هیئت ریحانة الحسین(س)
نوحه زمینه

 

برای دانلود کلیک کنید

 

متن شعر مداحی

موهامو شونه کنید داره میاد بابام

میاد منو ببره میدونه چه قدر تنهام

بیا که خسته شدم بابا فقط تو رو می خوام

نیومدی بال و پرم سوخت
تو کوچه ها موی سرم سوخت

انقده دلتنگ تو بودم

برام دل اهل حرم سوخت

دردای من دوا نمیشه

چشای بسته وا نمیشه

عمه برام غذا آورده

اما اینا برام بابا نمیشه

شب تا سحر خدا خدا می کنم
با گریه بابامو صدا می کنم

ممنون بابا که با این محاسن خونی
یادت نرفته منو اومدی به مهمونی
خیلی خوش اومدی ای ماه شکسته پیشونی

متن مداحی موهامو شونه کنید داره میاد بابام مجید بنی فاطمه

زیر تگرگ تازیونه

تنم مثل برگ خزونه

موهام داره لحظه به لحظه

سفید میشه دونه به دونه

روز و شبم هول و هراسه

پیرُهنم کهنه لباسه

انقدر عوض شدم که جز تو

با کسی منو نمی شناسه

شب تا سحر خدا خدا می کنم
با گریه بابامو صدا می کنم

اومدی اما بغلم نکردی

کاشکی که روی نیزه برنگردی

شب تا سحر خدا خدا می کنم
با گریه بابامو صدا می کنم

بابا ببین که چه قدر خسته و بی جونم

بس که گرسنمه از شبی که ویرونم
نشد چیزی بخورم آخه شکسته دندونم

لحظه ای که می خوام بخوابم
یه خاطره میده عذابم

چشامو که روهم میذارم
تو فکر اون بزم شرابم

هر دوی ما خسته ی خسته

زخما رو چهرمون نشسته

تو رو با خیزرون منو با سیلی
دندون هر دومون شکسته

رو دامن منی سر رو نیزه
کاشکی سر منم بره روی نیزه

شب تا سحر خدا خدا می کنم
با گریه بابامو صدا می کنم

مطالب مرتبط

تظرات ارسال شده

کد امنیتی رفرش