مجنون یار

جدید ترین مطالب
بخش بایگانی

دانلود مداحی محمود کریمی یک لحظه تو خیمه گام

شب چهارم محرم 1398
هیأت رایة العباس
نوحه تک

 

برای دانلود کلیک کنید

 

متن شعر مداحی

یک لحظه تو خیمه گام

یک لحظه تو قتلگام

لبِ تشنه کشتنت پیش چشام

از گریه زخمه صدام
بارونه اشک چشام

دشمنم گریه می کرد با گریه هام

زینت دوش نبی

تو مقتل تشنه لبی

زیر دست و پا به فکر زینبی

دیدم در تاب و تبی

دیدی با بی ادبی

متن مداحی یک لحظه تو خیمه گام محمود کریمی

منو می زدن یه عده اجنبی

غرق خونه تن تو

مردم با کشتن تو

حق مادری دارم گردن تو

رفتی با رفتن تو

غارت شد گلشن تو

چادرم فدای پیراهن تو

رفتی ریختن سر من

غارت شد زیور من

رفتی زخمه پر من

می سوزه پیکر من

مثل انگشترت انگشتر من

آتیش دور قافله ست

دور خیمه هلهله ست

جلودار کاروانت حرمله ست

دستام بین سلسله ست

پای من پر آبله ست

چقدر بین من و تو فاصله ست

دیدم دست و پا زدی

مادر رو صدا زدی

سرتو به خاک قتلگاه زدی

دیدم بی هوا زدن

خیلی ناروا زدن

پیرمردا تو رو با عصا زدن

تو مقتل قیامته

غوغا وقت غارته

خولی از تنت پی غنیمته

مطالب مرتبط

تظرات ارسال شده

کد امنیتی رفرش