مجنون یار

جدید ترین مطالب
بخش بایگانی

دانلود مداحی جواد مقدم ای غنچه ی ناز ای حسرت آب

شب هفتم محرم 1398
هیئت بین الحرمین طهران
نوحه زمینه

 

برای دانلود کلیک کنید

 

متن شعر مداحی

ای غنچه ی ناز ای حسرت آب

ای عشق حسین ای جون رباب

بیچاره ی تو لب های فرات

گهواره ی تو کشتی نجات

داری میزنی پرپر ای پرستوی بی تاب

رو زدش به این لشکر واسه تشنگیت ارباب

لالایی علی لای لای لالایی علی لای لای

متن مداحی ای غنچه ی ناز ای حسرت آب جواد مقدم

تو خیمه ی غم مادر نگرون

قنداقه ی تو غرقابه ی خون

رو دستای من پرپر گل روت

مشتم شده پر از خون گلوت

آخ که نداره بابات پای به حرم رفتن

بیرون بکشم تیر و سر میشه جدا از تن

لالایی علی لای لای لالایی علی لای لای

شیش ماهه ی من قربون نگات

مونده هنوز هم خنده رو لبات

از تو چجوری من دل بکَنم

جون میکنم و خاکت میکنم

رفتی و دعام اینه با دلی که شد پر خون

قنداقه ی تو از خاک با نیزه نیاد بیرون

لالایی علی لای لای لالایی علی لای لای

مطالب مرتبط

تظرات ارسال شده

کد امنیتی رفرش