مجنون یار

جدید ترین مطالب
بخش بایگانی

دانلود مداحی جواد مقدم دستی سرم بکش ای سایه سرم

شام غریبان 1398
هیئت بین الحرمین طهران
نوحه شور

 

برای دانلود کلیک کنید

 

متن شعر مداحی

دستی سرم بکش ای سایه ی سرم

آرام جان من آرامش حرم

از هرچه بگذریم نام تو خوشتر است

آقا چگونه از خیر تو بگذرم

از شوق باران میمیرم

ذکر حسین جان میگیرم

برای روضه های تو میمیرم

برای کربلای تو میمیرم

به جان تو برای تو میمیرم حسین

جانم حسین جانم حسین جان

حسین حسین حسین حسین جانم

متن مداحی دستی سرم بکش ای سایه ی سرم جواد مقدم

لطف تو میرسد محشر به من حسین

ای مهربان تر از مادر به حسین

محشر که جای خود همواره میرسد

مهر تو اول و آخر به من حسین

مهر و وفاتو دوست دارم

کرب و بلاتو دوست دارم

همیشه آسمون لطفت آبی

ای حرم تو خونه ی اربابی

کار توئه که نوکرو دریابی حسین

جانم حسین جانم حسین جان

حسین حسین حسین حسین جانم

هر شب تو این بهشت من گریه میکنم

میخنده سرنوشت من گریه میکنم

هر وقت که مادرت تو جمع زائرات

اسم منم نوشت من گریه میکنم

گاهی به گریم میخندم

مست رقیّم میخندم

برای بچه های تو میمیرم

تو خیمه ی عزای تو میمیرم

میام پایین پای تو میمیرم حسین

جانم حسین جانم حسین جان

حسین حسین حسین حسین جانم

مطالب مرتبط

تظرات ارسال شده

کد امنیتی رفرش