مجنون یار

جدید ترین مطالب
بخش بایگانی

دانلود مداحی حمید علیمی سفر خوبه خوبه مجنون باشی

شب عاشورا 1395
نوحه شور

 

برای دانلود کلیک کنید

 

متن شعر مداحی

سفر خوبه خوبه مجنون باشی
وقتی که میرسی زیر بارون باشی
دلم تنگه شوق رفتن زیاد
کربلامو دادی پشت باب الجواد
گفتن عاشقی بده من که باورم نشد
هرکجا که سر زدم باز برام حرم نشد
هر چی تو دلم گذشت حرف عاشقونه بود
من فقط تو رو میخوام کربلا بهونه بود
چیزی نمیخوام
میگم آقا با
چشم زارم
خودت میدونی
منم میدونم
دوست دارم
دوست دارم آقا دوست دارم

متن مداحی سفر خوبه خوبه مجنون باشی حمید علیمی

بازم آقا کربلامو بده
گریه کردم برات مادرت شاهده
حرم خوبه اربعین بهتره
دوست داره نوکرت اربعین هم بره
موکبا و نذری ها چایی پر از شکر
امسال هم همه میرن آبرومنو بخر
میبینم تو اون مسیر باز یه موکب جدید
هی میگن هلا بکم زائرا خوش اومدید
میخوام که بیام
دوباره حرم
امضاش با تو
این اربعین هم
بذار ببینم
کربلا تو

دوست دارم آقا دوست دارم

یه کاری کن کربلایی بشم
شب به شب تربت و رو چشام می کشم
برام سخته جابمونم آقا
باز رفیقام برن من نرم کربلا
کربلا نرفته ها حالشون چقدر بده
وای به حال اونی که اربعین نیومده
زائرا قوم قدم زیر سایه ی علم
مرد و زن پیر وجوون راهین سمت حرم
هوای حسین
هوای حرم
جانم آقام
تا گنبد تو
بازم میپرم
توی رویام

دوست دارم آقا دوست دارم

مطالب مرتبط

تظرات ارسال شده

کد امنیتی رفرش