مجنون یار

جدید ترین مطالب
بخش بایگانی

دانلود مداحی جواد مقدم می گویم من بین قنوت خود چه مست و بی تاب

گلچین جلسات هفتگی 1386
نوحه زمینه

 

برای دانلود کلیک کنید

 

متن شعر مداحی

می گویم من بین قنوت خود چه مست و بی تاب
الهم الرزقنا زیارت حریم ارباب
من که بینوایم تحت این نوایم چشم به راه کربلایم
عاشق تو هستم من گدای پستم
از می تو مست و مستم
ای دلدارم تنها یارم
من شوخی خراب عشق و احساسم
این دلخواهم تا یک روزی
جاده ام میون کف العباسم
یا ثاراالله یا ثاراالله

میگردم در عالم پی رخ حسین زهرا
تا بینم یک روزی جمال آن امیر والا
من به شور وشینم عبد زینبینم
کلب عاشق حسینم
یاحسین طبیبم ای شه حبیبم مست عطر بوی سیبم
گشتم مفقود هستم مجنون
تا نظر فکندم به روی تو
یا مولانا اهل دنیا
کن گدای پست کوی تو
یا ثاراالله یا ثاراالله

عشقت یا مولانا نوشته با سرشت من شد
می گویم ای عالم کربلا بهشت من شد
یاحسینمینی دست من بگیری
تو که شاه بی نظیری
تو صفای عشقی دلربای عشقی
یا حسین خدای عشقی
در مدح تو عیسی می گفت
از تب حسین به شورم و شینم
بین گوید موسی
من فدای تار و موی حسینم
یا ثارلله یا ثارلله

مطالب مرتبط

تظرات ارسال شده

کد امنیتی رفرش