مجنون یار

جدید ترین مطالب
بخش بایگانی

دانلود مداحی جواد مقدم برا من هیچ جا مث حرم نمیشه

شب اول مسلمیه ۹۸
هیئت بین الحرمین طهران
نوحه شور

 

برای دانلود کلیک کنید

 

متن شعر مداحی

برا من هیچ جا مث حرم نمیشه
هیچ آقایی مثل دلبرم نمیشه
بارون بهاری پا روضه ی ارباب
حریف این چشمای ترم نمیشه
دل کندن از کربلا
نمیشه دل کندن از صحن و سرات
زیر حب پای شیش گوشه باز
نمیشه دل کند از پایین پات
باز بی قرارم نم نم می بارم
با یاد کربلا شورم حسین نورم حسین
جانم ای خون خدا
یاحسین یاحسین حسین حسین حسین حسین

متن مداحی برا من هیچ جا مث حرم نمیشه جواد مقدم

خدا دست دلمو دست تو داده
عشقته برام یه حس فوق العاده
تو یدونه ای برام پناهی اما
مثه من دور و ور آقا زیاده
از سرم نوکری می دونم جنس بدم را می خری
رفیق روزای سختم یاحسین
نزار تنها شم با در به دری
ای جان ارباب جانم ارباب
یا سید الشهدا تاب و تب من
ذکر لب من بی کفن سر جدا
یاحسین یاحسین

خدا را چه دیدی من شاید رسیدم
دوباره گنبد کربلاتو دیدم
بین لیست زائرات آقا کرم کن
شاید اسم تو یه بار دیگه شنیدم
که آقایی حسین

شنیدم عشق زهرایی حسین
می دونم دست و دلباز آقا
من مثه قطره تو دریایی حسین
بازم دام کن
آقا سوام کن
تا بیام پا بوس تو
تو دلنشینی تو بهترینی
می شدم مانوس تو
یاحسین یاحسین حسین حسین

مطالب مرتبط

تظرات ارسال شده

کد امنیتی رفرش